Project Life: Vecka 3, 2014

20140221-172014.jpgVänster sida

20140221-172031.jpgInsert fram och bak

20140221-172046.jpgHöger sida

Så är vecka tre gjord också. I tisdags hade jag pysselträff här igen. Så roligt det är att på ett enkelt sätt träffa andra pysslare och bara umgås och ha skojigt! Det är värdefullt!

Så nu är bilderna slut igen, det största projektet för mig med att PLa är att gallra foton, redigera och göra collage av dem. Det tar sin lilla tid att välja ut foton när man tar så många som jag gör. Vilket kommer till att jag tänkt ha en liten tävling här i bloggen. Mer om det i nytt inlägg! ;).

Men av alla hobbys jag har så är denna helt klart den roligaste, meningsfullaste och mest sociala hobbyn, det har scrapbooking alltid varit men Project Life har fått det till en helt ny nivå. Jag är så glad för Project Life och önskar att alla skulle förstå hur roligt och meningsfullt det är – att dokumentera sitt liv med ord och bild och samtidigt göra vackra dekorativa album. Har träffat så otroligt många underbara tjejer via denna hobby och vår facebookgrupp som växer så gott som varje dag. 🙂

Vill ni veta mer så hör av er!

På återseende!

Em

5 tankar på “Project Life: Vecka 3, 2014

  1. Jättefina sidor du gjort 😍 Är så glad att jag också ”hittat” PL. Bläddrar i mitt album och känner mig så nöjd över det lilla jag har gjort. Kramkram

    • Åh tack snälla du!! Ja det är verkligen meningsfullt att PLa. Ja så nöjd man är! Skulle gärna se några av dina sidor. Kan tänka mig att de är superfina, så bra smak som du har! Kram och tack för din kommentar! ❤

  2. Så härligt att få se dina fina sidor! Blir jätteinspirerad av de collage du gör av dina bilder, ska försöka börja göra mycket mer sådana också, då det är så svårt att välja ut vilka bilder man vill ha i bland. Med hjälp av collagen behöver man ju inte gallra lika hårt :-).
    Jätte kul att få se vad du lär dig på kursen också! Låter verkligen skoj!

  3. Så härligt att få se dina fina sidor! Blir jätteinspirerad av de collage du gör av dina bilder, ska försöka börja göra mycket mer sådana också, då det är så svårt att välja ut vilka bilder man vill ha i bland. Med hjälp av collagen behöver man ju inte gallra lika hårt :-).
    Jätte kul att få se vad du lär dig på kursen också! Låter verkligen skoj! //Cathrine

    • Tack så mycket Cathrine! Va glad jag blir, roligt att få inspirera. 🙂 Ja det är verkligen jätteskoj att ha börjat utbildningen. Mkt matnyttigt man får lära sig! ❤

Lämna en kommentar