#30 days of lists

Hej!

Idag har jag pysslat lite igen, svårt att hålla sig borta från papperspyssel… och listor är en annan grej som jag älskar att skriva… så när jag hörde om ”30 days of lists” så blev jag genast nyfiken.

Jag tillhör en supermysig grupp på Facebook som är lika insnöade och PL-tokiga som jag är, jag älskar att besöka den gruppen av människor som är så otroligt generösa, trevliga och härliga att umgås med.

Jag och min kompis Helen som snabbt hoppade på när jag slängde ut frågan, har smitt planer över att göra en egen variant av 30 days of lists, vi har valt ut 15 ämnen/teman var för att göra listor om och så släpps de varje dag i mars månad i vår facebookgrupp.

För att det enklare ska bli av så har jag förberett och valt ut mina kort och numrerat dem med siffror för var dag osv. Sen så fort ett tema kommit så skriver jag en lista om det. Vi får se hur mkt jag kan dela med mig av slutresultatet, beror på hur personligt det blir… vissa är ju inga problem hur som helst…

2014-02-26 16.59.122014-02-26 16.48.10 2014-02-26 16.48.22

Jag har använt mig av Amy Tan’s underbara minikit Plus One, looooove it!

Siffrorna bad jag en tjej i gruppen fixa – hon är extremt duktig på att göra snygga ”flairs” som vi kallar dem. Som sagt en fantastisk grupp att tillhöra.

Så blir ni mer nyfikna på Project Life och FB-gruppen hör av er så berättar jag gärna mer! 🙂

Vill ni veta mer om 30 days of lists så googla eller sök på #30lists på instagram eller pinterest.

Em

 

Kommentera

