Project Life: Vecka 1, 2014

20140219-131251.jpg
Här kommer vänster sida för vecka 1. Ville göra rätt stilrent trots många foton och mkt färg… så det blev lite digitala element och en del ljusa bakgrunder.

20140219-131308.jpg
När jag tagit många foton vid ett tillfälle väljer jag att göra stora kollage, de måste också framkallas lite större för att man ska kunna se bilderna. Därför beställer jag som här i 15×15 och gör en enkel layout på fram och baksidan om denna plastficka och har den som en ”insett” mellan veckobladen.

20140219-131321.jpg
Höger sida blev så här…

Det är verkligen så otroligt roligt och meningsfullt att dokumentera våra liv på detta sätt utifrån min synvinkel då förstås men försöker ändå få med så mkt om alla i familjen som möjligt även om dagarna mest spenderas med Estelle för min del! 😉

Emmeli

Kommentera

