Jag har börjat plugga!

20140219-132000.jpg

Sen en vecka tillbaka har jag börjat läsa till Grafisk Designer. Något jag egentligen drömt om i flera år. Känns fantastiskt att få den här möjligheten nu under föräldraledigheten och läsa på distans i sin egen takt det är ju perfekt…

Så här sitter jag och lyssnar på videoföreläsningar mest med mina pimpade apple-hörlurar på min MacBook Pro och antecknar frenetiskt… det är verkligen så spännande och roligt!

Sen har jag även en anteckningsbok döpt Project Life,  i den antecknar jag om Lightroom som jag lär mig vid sidan om också. Många strängar på sin lyra här…

Är så tacksam till min älskade make som stöttar mig i detta och som alltid ställer upp!

Em

Kommentera

